Bildedryss – bildene fra gravidfotograferingen

Jeg skrev i et innlegg igår at kjæresten min hadde hentet ut alle bildene vi tatt hos fotografen som en overraskelse på bursdagen min. Jeg er veldig glad at jeg fikk tatt alle de her bildene. Den her tiden kommer aldri mer igjen og det er så verdifullt å ha fått den foreviget med så vakre bilder. Noen av bildene tenkte jeg dele med dere 🙂 Men siden det er ganske så mange bilder så deler jeg det opp i to innlegg. Et med bildene fra gravidfotograferingen og et med nyfødt- og familiebildene. Et bilde,” speilbildet”, har jeg allerede delt med dere en gang før.

 

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

 

 

Noen av Gravid-Akt bildene:

 

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Det er de to bildene her over som er satt sammen til “speilbildet” her under.

 

Haslien Fotografene

 

Dette er bare noen av bildene fra fotograferingen. Det er ikke alle bilder jeg har lyst å dele, noen av bildene vil jeg ha for meg selv. Jeg er kjempe fornøyd med hvert eneste bilde. Hvert bilde er sart, stilfullt og vakkert. Det gjelder både de vanlige gravid bildene og gravid akt bildene. De vitner alle om sårbarhet og forventninger. De vil være fine minner om tiden da vi ventet på den lille gutten våres ♥ En tid jeg aldri noensinne vil glemme ♥

 

Marlene ♥

 

#gravid #fotografering #nyfødt #familie #baby #barn #mamma

 

Opprinnelig postet 10/2-2017

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg