Skikkelig overrasket på bursdagen min igår

Igår var det bursdagen min. Jeg ble 32 år gammel, eller 25+ som jeg pleier å si. Jeg ble 25+ for syvende gangen på rad;) Dagen startet stille og rolig. Men på ettermiddagen ble jeg både feiret og skikkelig overrasket.

Jeg og Mathias lå og koset i sengen ganske lenge da jeg ikke var helt i form. Jeg hadde ikke lenger feber men dundrende hodepine og spreng i brystene etter at Mathias ikke spiste så mye på natten/dagen før. Når klokken var straks etter 12 så “pakket” jeg ned Mathias i vognen og gikk til helsestasjon. Vi skulle på den første av to barseltreffer. Det var faktisk ganske mange som møtte opp og det var litt morsomt å se andre barn på omtrent samme alder. Jeg tror at Mathias var yngst med sine 4,5 uke mens det eldste barnet var ca 3 måneder. Jeg fikk dessuten veid Mathias igjen. Siden forrige uke hadde han gått opp ca 400 gram og han veier nå 4915 gram 🙂 Mammas gutt vokser og har det bra ♥

Da vi kom hjem fra helsestasjon så hadde kjæresten booket bord på favoritt restauranten våres i Strømstad til kl 17:30. Vi skulle gå ut og spise for å feire bursdagen min litt. Det er jo koselig å feire ihvertfall litt. Tommy kjørte for å hente Tobias og jeg ammet og skiftet på Mathias i mellomtiden. Da vi kom inn på restauranten i Strømstad så satt Tommy sin mor, den ene søsteren hans med samboer, to av onkelbarna hans og en felles venninne av oss og ventet på oss. Jeg trodde at det kun skulle være vi fire så allerede her ble jeg overrasket. Det var jo kjempekoselig at de også kom. Jeg fikk fine bursdag gaver av dem, bland annet en kakebok og 3 fine lys lykter. Jeg forventet ikke å få noe i det hele tatt. Jeg fylte jo ikke jevnt eller noe.

 

 

Den største overraskelsen stod kjæresten min for. Tobias kom og overreket to poser til meg. I den ene posen lå det to sorte bokser. Jeg løftet lokket på den ene boksen og følte at tårene ikke var langt unna da jeg så innholdet. Men jeg presset de tilbake. I boksen lå albumet med nyfødt- og familiebildene som vi tok for noen uker siden. Jeg ville ikke at noen tårer skulle ødelegge bildene eller coveret! Jeg bladde igjennom alle de nydelige bildene før jeg åpnet neste eske. Nå viste jeg hva jeg hadde å vente. I den andre esken lå nemlig albumet med bildene fra gravidfotograferingen ♥

 

 

I den andre posen lå alle forstørrelsene som vi hadde bestilt. Tommy hadde hvert hos fotografen og hentet ut alle bildene tidligere på dagen. Jeg hadde tidligere spart unna noen fattige kroner og snakket om å låne penger av mamma frem til dess at feriepengene kommer for å få hentet ut bildene. Og om å hente ut et og et produkt. Nå satt jeg brått med hvert eneste bilde på fanget mitt ♥ Jeg ble virkelig overrasket. Kjæresten min slutter aldri å overraske! Han finner alltid på et eller annet som jeg ikke forventer. Han og guttene betyr alt for meg og dette var en virkelig koselig overraskelse ♥ Bildene i de albumene er minner for livet og de skal tas godt vare på.

Det vil komme en bildedryss her på bloggen etterhvert, dere må bare smøre dere med litt tålmodighet 😉

 

Klem Marlene ♥

 

#gravid #fotografering #bursdag #kjærlighet #baby #familie

 

Opprinnelig postet 9 /2-2017

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg