Endelig skal de bli brukt

Nå er de tatt frem ur skapet. Nå endelig skal de bli brukt. De har leget gjemt i et skap eller en skuff helt siden jeg gikk i ungdomsskolen. Ole Brum buksene jeg sydde i 8 klasse.

Ikke viste jeg den gangen at det skulle bli Mathias som skulle få dem. Nei den gangen hadde jeg nok mer tro på at jeg skulle gi dem bort til en venninne en at jeg skulle få bruk for dem selv. Jeg trodde aldri jeg skulle bli mamma. Men jeg er inderlig glad for at jeg tok feil den gangen. Nå hadde jeg ikke klart meg foruten denne lille gutten min.

 

 

 

 

Og nå ligger han her, verdens vakreste lille guttebarn, i buksene mammaen hans sydde før over 17 år siden ❤

Marlene ❤

 

#Homemade #babyklær #mamma #baby #bukse #skole #sy

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg