KK-mila – en ny utfordring?

Sitter her i sofaen og lurer på om jeg skal utfordre meg selv og Linda litt. Jeg kom nemlig over en annonse om KK-mila tidligere idag. Jeg har aldri hvert med på noe løp tidligere så det hadde kunnet hvert både gøy og utfordrende på en og samme gang. Pluss at det gir oss noe å trene mot. Det gir oss et klart og tydelig mål. Noe som kan være veldig fint å ha nå som sommeren står rett rundt hjørnet. Da finnes det ikke noen gode unnskyldninger for å ikke trene 😉

 

 

Jeg vet at jeg ikke skal overdrive løpetreningen enda da kjernemuskulaturen ikke har stabilisert seg helt etter graviditeten. Men det er 3 1/2 måned igjen til løpet den 2/9 og mye har jo skjedd før den tid. Jeg trenger jo ikke løpe for å konkurrere med noen andre enn meg selv. Det viktigste blir i så fall å delta og fullføre.

Det er mulig å velge å løpe 5 km eller 10 km. Selvfølgelig er det løypen på 10 km som føles mest aktuell. 5 km har jeg løpt mange ganger før så det vet jeg at jeg klarer uten problem. Det klarer Linda også. 10 km krever litt mer. Spesielt siden jeg ikke pleier å løpe og ikke har løpt regelmessig på mange år. Men det er ikke noen utfordring hvis det går altfor lett ikke sant? 🙂

Jeg skal tenke på saken til imorgen. Og snakke litt mer med Linda om det. Jeg må også sjekke at kjæresten min kan bli med inn til Oslo med Mathias 🙂 

 

Er det noen av dere som har deltatt i noen løp før? Er det kanskje noen av dere som skal delta i KK-mila? 

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Marlene ♥

 

2 kommentarer
    1. Alltid gøy å være med på kk mila. Løper bare 5 km. Blir nok kk mila i år også. Har vært med på et par løp allerede. Bli med! Det er gøy! Også blir det goodiebag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg