Når kommer barnet?

Opprinnelig postet 29/1-2017

 

Som dere kanskje husker, så arrangerte noen av venninnene mine en babyshower for meg mens jeg gikk gravid med Mathias. De hadde ordnet med god mat og kaker og masse fine gaver. Ikke nok med det så hadde de funnet på en hel del sprell. Jeg måtte “gjette bæsjen”. De hadde tatt fem bleier som de hadde fylt med forskjellige type sjokolade som jeg måtte smake på. Vi hadde quiz med babyrelaterte spørsmål, alle skulle gjette på hvem barnet kom til å arve fra og alle skulle gjette på når barnet skulle komme.

 

 

Jeg tok vare på arkene med alle svar på for å kunne se tilbake på da gutten våres var blitt født. For noen dager siden så fikk jeg øye på dem der de lå lengst ned i stellebordet. Igår så satte jeg meg ned og så igjennom alle svarene og det var skikkelig gøy å se hva alle hadde gjettet igjen nå som jeg vet svaret. Ihvertfall på noen av tingene. Det er fortsatt tidlig å si hvem Mathias vil arve fra. Det vil tiden vise 🙂 Men jeg vet nå hvem som gjettet riktig på når barnet mitt skulle komme. Eller ingen klarte å gjette helt riktig, men noen var ganske så nærme. Mathias ble født den 7/1 kl 18:47. Han var 51 cm lang og veide 3600 gram.

Her kan dere se hva alle jentene gjettet:

 

 

Ingen gjettet riktig på dato, klokkeslett eller vekt. Men Merethe klarte å prikke inn riktig lengde 🙂 Linda kom nærmest på klokkeslett (kl 17:00) og vekt (3550 gram) og Lill A var nærmest på dato (8/1). Bra gjettet jenter! Jeg rettet ikke så ille galt på dato men alt annet var helt feil 😉

Det var veldig morsomt å ha dette å se tilbake på. Etterhvert så skal jeg også se tilbake på hva alle gjettet når det kommer til hvem han vil arve fra 🙂 Men så langt så er det litt tidlig å avgjøre hvem han har arvet sangstemmen fra 😉

 

Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg