Visningstime – nyfødt- og familiebildene

Opprinnelig postet 28/1-2017

 

Hele dagen igår gikk i et. På formiddagen så var jeg og kjæresten min på visningstime hos fotografen. Etter dette så gikk det i et non-stopp helt frem til kl 22 på kvelden. Da var jeg altfor trøtt og utslitt for å orke sette meg ned å skrive noe her på bloggen.

Lille Mathias sov nesten ikke i det hele tatt i løpet av hele dagen. Han sov større delen av tiden imens vi var på visningstime (10-12:30). Men etter det sov han kun en time i vognen før klokken var 21:45. Men han har sovet veldig bra inatt 🙂

 

 

Det var minst like vanskelig å velge bilder den her gangen. Denne gangen fantes det så mange forskjellig type oppsett. Bilder av Mathias alene, bilder av Mathias og Tobias, bilder av meg og Tommy alene med Mathias, familiebilder av oss alle fire osv. Etter å ha gått igjennom alle bildene flere ganger og så endte vi til slutt opp med 24 bilder + det bildet som jeg skal bruke til speilrefleksbildet jeg skal ha i albumet fra gravidfotograferingen. 22 av bildene vi valgte nå skal vi ha i et eget album. 3 bilder, et familiebilde, et bilde på Mathias og Tobias og et bilde på kun Mathias, har vi bestilt forstørrelse av.

Helst av alt hadde jeg selvfølgelig vilt ha hvert eneste bilde vi fikk se på hver enkelt visningstime. Dvs både fra gravidfotograferingen og nyfødt- og familiefotograferingen. Men jeg føler at vi valgte de beste bildene. De representerer den nydelige lille gutten min og den vakre lille familien min ♥ Nå er det bare å vente på at alle bildene skal bli klare så at vi får hentet de ut 🙂 Jeg gleder meg SÅ masse ♥

 

Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg