Håndavtrykk – Det var lettere sagt enn gjort!

Opprinnelig postet 26/1-2017

 

Igår postet jeg et innlegg der jeg skrev at jeg hadde kjøpt en bilderamme. I denne rammen skulle jeg sette inn Mathias sitt fot-og håndavtrykk sammen med et bilde av han som nyfødt. Det fulgte med en stempelpute som man skulle bruke for å lage avtrykkene. Enkelt tenkte jeg og gjorde et forsøk igår kveld. Eller nei jeg gjorde ikke et forsøk. På tredje forsøket så fikk jeg fotavtrykket til å bli bra. Håndavtrykket ble ikke helt bra uansett hvor mange ganger jeg prøvde. Lille Mathias krøllet sammen fingrene gang på gang. Jeg trodde det skulle være en enkel sak siden han sov men det var det ikke. Ikke i det hele tatt.

 

 

Jeg tok vare på de beste avtrykkene med en plan om å gjøre et nytt forsøk idag. Jeg har prøvd idag også med samme resultat. Lillegull krøller sammen fingrene og hvert eneste håndavtrykk blir ufullstendig eller utydelig. Brått så får jeg ikke noen bedre avtrykk enn de jeg fikk til igår. Uansett det var langt fra så enkelt som hva jeg trodde at det skulle være.

 

 

Jeg skal gjøre et siste forsøk imorgen. Blir det ikke noe bedre da så får jeg bruke et av avtrykkene jeg har uansett. Men jeg satser på at det går bra på det tredje forsøket 😉

I skrivende stund så sitter jeg og følger med på lillegull på kamera. Vi fikk babycallen vi bestilt idag 🙂 Det er en Philips Avent. Så langt så er jeg veldig fornøyd.

 

 

Det er første gangen som Mathias ligger i sengen sin oppe i andre etasje uten at vi ligger i sengen våres ved siden av. Nå som vi har babycallen så kan vi legge lillegull på kvelden og fortsatt følge med på han uten å være på det samme rommet. Det forenkler innarbeidingen av en god døygnrytme veldig. Jo fortere han lærer seg forskjellen på dag og natt desto bedre for oss alle 🙂

 

Marlene ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg