Dagens fotografering overgikk alle forventninger

Opprinnelig postet 19/1-2017

 

Idag var det da torsdag. Dagen for nyfødtfotograferingen av den lille prinsen våres. Fotograferingen overgikk alle mine forventninger og jeg gleder meg virkelig til å få se bildene!

Jeg og lillegutt møtte opp hos fotografen straks etter klokken 13. Vi skulle nemlig gjøre et forsøk på å få tatt det bildet som manglet for at vi skulle få ferdigstilt speilrefleksbildet som vi startet på under gravidfotograferingen aller først. Da vi skulle ta dette bildet så passet fotografen på at jeg lå riktig. Det vil si mest mulig likt som på bildet som vi tok da jeg var gravid. Deretter så plasserte hun lillegull på magen min, der gravidmagen min var på det forrige bildet. Under tiden som hun rettet på åssen jeg og prinsen min lå der på gulvet så følte jeg brått at det rant noe varmt over hele magen og siden min. Den lille godingen min lå der på magen min å tisset meg helt ned! 🙂 Har man med nyfødte å gjøre så er det sånt som skjer 😉

 

20170117_134836

 

Da vi etterhvert fikk spikret dette bildet så gikk vi over til å ta nyfødtbilder. Jeg lyver hvis jeg sier at den lille gutten min var samarbeidsvillig gjennom hele fotograferingen. Det var han ikke. Men han var langt mer samarbeidsvillig enn hva jeg hadde forventet og fotografen fikk tatt veldig mange bilder som jeg tror ble veldig pene.

Imens vi holdt på med nyfødtbildene så kom også Tommy og Tobias. Vi gikk over til å ta familiebilder da lillemann begynte å bli søvnig. Vi fikk tatt bilder av oss alle fire som familie. Tobias fikk tatt søskenbilder sammen med lillebroren sin. Vi fikk tatt noen bilder av Tommy, meg og minstemann. Sist men ikke minst så fikk jeg og Tommy dessuten tatt noen mor og sønn og far og sønn bilder.

 

20170115_113452

 

Jeg hadde ganske så store forventninger i forkant av fotograferingen. Man vil jo at alt skal bli perfekt. Nå etter fotograferingen så kan jeg helt ærlig si at jeg kunde ikke ha hvert mer fornøyd. Vi fikk tatt veldig mange forskjellig type bilder og jeg er helt sikker på at det ikke kommer til å bli noen enkel sak å velge ut de bildene vi liker best. Fotografen var den samme som jeg hadde på gravidfotograferingen, en veldig koselig, profesjonell, blid og serviceinnstilt dame. Hvis noen av dere leter etter en flink fotograf så vil jeg virkelig anbefale Marion hos Haslien fotografene!

Jeg tror at jeg og kjæresten min er ganske så enig om at vi ihvertfall vil ha et eller flere søsken bilder, minst et bilde av oss alle fire sammen og noen bilder av minste mann alene. Dessuten så vil vi ha ihvertfall et bilde av mor og sønn, et bilde av far og sønn og et bilde mor, far og sønn. Egentlig et bilde fra hver setting kan man si. Men mest sannsynlig så kommer det ikke til å stoppe der 😉 Jeg kommer helt sikkert til å vilje ha langt flere bilder egentlig. Og så skal jeg jo selvfølgelig ha det bildet som vi skal lage speilrefleks av!

Nå er det bare å glede seg til visningstimen på fredag neste uke 🙂 Det skal bli så spennende å få se alle bilder. Jeg fikk sett noen av bildene kjapt idag og de så kjempe fine ut. Jeg er helt sikker på at de andre bildene også lever opp til alle mine forventninger og mer dertil 🙂

 

Klem Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg