Beste følelsen i verden

Den aller beste følelsen i verden det må være den følelsen jeg får når Mathias ligger og sover på mitt bryst. Når jeg føler og hører den lille kroppen puste. Stille og rolig. Helt avslappet og fredfullt. Han ligger der så bekymersløs. 

 

 

Han har det trygt og godt. Han får all den nærhet han trenger. Jeg tror at vi er like avhengige av den nærheten begge to. Når denne tiden er over kommer jeg til å huske de her stundene med saknad. 

Jeg får tårer i øynene og hjertet mitt smelter da jeg tenker på hvor heldige jeg og kjæresten min er som har fått bli foreldre til en så fantastisk liten gutt. Og hvor heldige vi er som har to flotte små gutter som gir livet mening ❤

 

Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg