Lillprinsen er alerede blitt 1 uke gammel

Opprinnelig postet 14/1-2017

 

Lørdag den 14 januar 2017. Det lille guttebarnet jeg fødte for bare noen dager siden er alt blitt en uke gammelt. Denne uken har gått ufattelig fort. Til tross for at vi tilbragte de første fem dagene etter fødselen på sykehuset. Det er følelsen jeg får nå som jeg sitter og ser tilbake på de siste dagene. Det hele føles fortsatt litt uvirkelig. For litt over en uke siden så hadde jeg gravid magen min. Nå har jeg en nydelig liten gutt. En helt fantastisk liten skapning som jeg er blitt så ufattelig glad i at jeg sitter og gråter for meg selv da jeg holder han i armene mine. Det er helt merkelig så sterke følelser han vekker i mammahjertet mitt.

 

20170114_202629

 

Idag fikk vi besøk av mamma og pappa. I og med at jeg ble mamma så fikk de sitt aller første barnebarn. De ble mormor og morfar noe de begge syntes var veldig koselig. De har ventet hele uken på å få komme hit og treffe lillprinsen. Jeg har sendt en hel del bilder og videoklipp men det er jo noe helt annet å se han i virkeligheten. Mamma storkoset seg da hun satt med den lille gutten våres på fanget. Det gjorde meg veldig glad å se ♥

 

20170114_161113

 

Tobias kom hjem til oss idag, et par dager tidligere. Det var koselig å ha hele den lille familien samlet. Tobias har hjulpet til med å hente ting og å skifte på lillebroren sin. Han har sutte med han på fanget før første gangen og koset med han. Jeg vil at han skal føle seg så delaktig som mulig og ju mer han får være med på desto bedre 🙂

 

Natta klem Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg