Det kom en konvolutt til meg og babyen med posten

Opprinnelig postet 21/12-2016

 

Igår da jeg hentet posten så lå det et svært blått konvolutt i postkassa våres. Den første tanken min var hva har Tommy bestilt nå? Men så fikk jeg se at det var navnet mitt som stod skrevet på konvolutten. Det stod at det var postet i og sendt ifra Sverige. Det var også noe veldig kjent med håndskriften som navn og adresse var skrevet med. Det gikk ikke mange sekundene før jeg skjønte hvem som var avsenderen. Det var en gammel barndomsvenn som jeg ikke hadde sett på veldig mange år.

Nå begynte jeg å bli nysgjerrig på hva hun hadde sendt til meg. Konvolutten var aldeles fort stort og tungt for at det skulle være et julekort. På utsiden av konvolutten så stod det spesifisert at det inneholdt en bok. Hvorfor hadde hun sendt meg en bok? Og hva for bok? Jeg fortet meg inn for å finne ut av det. Da jeg åpnet konvolutten så fant jeg ut at det inneholdt et julekort og en bok.

 

20161221_184156

 

Det viset seg at jeg hadde hatt rett i hvem avsenderen var. På julekortet stod det at boken var en gave til babyen i magen min. For en nydelig overraskelse! Det var ikke hvem bok som helst heller, nei det var den Stora Emilboken av Astrid Lindgren 🙂 Jeg har alltid likt Astrid Lindgren sine fortellinger. Og nå så har den lille gutten i magen min fått sin aldeles egen Emilbok i julegave ♥

 

20161221_184238

20161221_184307

 

Boken er kjempe fin, med masse morsomme bilder som vekker minner fra barndommen da man selv leste om Emil og alle hans sprell. Boken er dessuten på svensk, så nå kanskje den lille gutten min får lære seg mitt språk også 😉

Sofie, hvis du leser dette så tusen takk enda en gang! Ikke trodde jeg at jeg skulle finne noe så fint i en konvolutt i postkassa mi igår 🙂

 

Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg