Babyklær fra Marokko!

Opprinnelig postet 9/11-2016

 

Idag har jeg og Tommy hvert på besøk hjemme hos mamma og pappa. Kun over dagen, jeg tørr ikke være borte lenger så akkurat nå. Spesielt ikke som de bor 16 mil fra oss. Vi hadde planlagt å ta en tur dit en eller annen gang før jul og etter søndagen som var så hadde jeg ikke lyst til å vente med det til lenger frem i tid. Da alle hadde fri idag så bestemte vi oss for å gripe anledningen. Mamma og pappa skal pusse opp i andre etasje hjemme hos seg og ville gjerne ha en del smartpanel hjemkjørt og jeg ville gjerne få hentet min gamle sprinkelseng og litt babyklær så vi tok kassebilen dit og slo to fluer i en smekk 🙂

Mamma hadde plukket frem en god del  babyklær fra da jeg og mine brødre var små og dessuten så hadde hun kjøpt en hel del fint da hun var i syden. Når hun nylig besøkte venninne og arbeidskollega så fikk hun to pakker som hun skulle gi til meg. Hun fikk ikke vite hva som var i noen av dem så vi var spente på hva som gjemte seg i pakkene begge to. I begge pakkene var det nydelige babyklær <3 I den ene pakken var det en kjempe pen strikket genser og en bukse.

 

20161109_221242

 

I den andre pakken var det et helt fantastisk sett med bukse og jakke, i hva jeg tror er siden, ifra Marokko! Venninna til mamma er ifra Marokko og hun hadde kjøpt dette til meg og lillemann i magen da hun var i hjemlandet sitt. Tenk så morsomt, dette er jo klær som ingen andre her har maken til 🙂 Det er jo det jeg syns er så gøy med alle hjemmestrikkede ting jeg har fått også, at ingen andre like.

 

LRM_EXPORT_20161109_221040

LRM_EXPORT_20161109_221057

 

Jeg ble helt fascinert av alle detaljer. Spesielt som det er så mye detaljer på så små og søte klær <3

 

LRM_EXPORT_20161109_221112

LRM_EXPORT_20161109_221129

 

Det var godt å se mamma og pappa igjen og vi hadde en koselig ettermiddag sammen. Vi fikk med oss sprinkelsengen da vi kjørte hjemover så nå skal den kun bæres opp på barnerommet og skrus sammen. Den mangler madrass og sengekant siden den ikke har hvert i bruk på over 20 år så det må vi gå til innkjøp av. Men da det er på plass så har vi faktisk det meste vi trenger nå. Det er herlig å se at ting sakte men sikkert kommer på plass og det i god tid før lille knyte sin ankomst (forutsatt at han holder seg der inne så lenge som det er meningen).

Det har hvert en lang dag med mange timer i bilen så nå skal det slappes av på sofaen litt før det er dags å krype til sengs.

 

Nattaklem Marlene <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg