La rotet begynne

Nå starter det. Rotet som kommer til og oppstå her på bloggen da jeg begynner å importere innleggene fra den andre bloggen min. Den bloggen som jeg har hvert aktiv på de siste fem månedene. Jeg har spurt blogg.no om det finnes noen bedre måte å løse dette på men det gjør det ikke. Jeg må kopiere hver enkelt innlegg for å så poste det på nytt på denne bloggen.

Det kommer til å bli rotete jeg vet 🙁 Men da jeg sletter den andre bloggen så vil jeg ikke gå glipp av noe. Blant annet så vil jeg spare på alle gravid oppdateringene som jeg postet. De vil jeg kunne se tilbake på ved en senere anledning. Men nå kommer det brått bli postet gravidoppdateringer til tross for at gutten min allerede er blitt født… Jeg hadde håpet at det gikk å endre dato på innleggene men det går ikke det heller. Men, men sånn må det bare bli.. Jeg håper dere står ut med meg og dette rotet i en liten periode.

 

Klem Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg