Utebilven helkroppsøkt ble beinøkt

Treningen idag startet ikke som planlagt. Langt ifra. Jeg og Linda hadde ikke trent styrke på et par uker så idag hadde vi bestemt oss for å så ta en økt. De siste gangene vi har trent sammen så har vi løpt og da er det jo mest benene som får beveget seg. Derfor så var planen idag å få til en helkroppsøkt.

Men det forble en plan og ikke noe annet. Når vi kom på treningssenteret så måtte jeg en tur på do. Når jeg skulle låse døren så høgg det til i den høyre hånden min. Det gjorde kjempe vondt rundt pekefingre og oppover i håndleddet. Dette var ikke første gangen jeg opplevde den her smerten. Det har skjedd alt oftere de siste 2-3 månedene. Men ikke av noe så dumt som å låse døra… Som regel så har det kommet av at jeg har belastet hånden eller vridd på håndleddet på en ugunstig måte. 

I skrivende stund er det fortsatt ikke bra. Jeg har hvert hos legen med dette og har blitt videre sendt til Optikon medisinsk senter. Jeg har time der til uka og jeg håper de finner ut av hva det er… Siden det er høyrehånden og jeg er høyrehendt så er det ikke hållbart å ha det slik..

 

 

MEN til tross for at det ikke ble en helkroppsøkt idag så fikk vi trent. Benene fungerte helt fint 😉 Det var første gangen siden i oktober eller november som jeg turte å prøve meg på å gjøre utfall. Det gikk helt fint og jeg har ikke følt noe vondter i kroppen etterpå heller. Utfall er en slik øvelse som man bør unngå når man starter opp treningen etter en graviditet på grunn av at man er ustabil i bekkenet frem til kroppen har fått hentet seg etter fødselen. 

 

 

 

Dagens økt ble sånn her:

1. Utfall 3 x15 reps per bein

2. Strake markløft 3 x 12 reps

3. Knebøy med stang 3 x 12 reps

4. Booty builder 3 x 12 reps

5. Mage – trekk navlen inn mot ryggraden 3 x 12

6. Pusteøvelser 3 x 10

7. Utfall 3 x 10 reps per bein

 

 

 

Jeg ble godt sliten i beina. Nå håper på å føle litt i beina imorgen 🙂 Men nå er det kvelden. Natti natt 🙂

 

Klem Marlene ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg