Oppussing av bloggen

Jeg kan like så godt gi dere et heads up om at det kommer til å skje litt av hvert her på bloggen innen kort.

I en periode på ca 5 måneder så har jeg blogget på en annen plattform. Men jeg har nå besluttet før å bytte tilbake til blogg.no. Dette kommer seg bland annet av at jeg opplever at denne bloggen er mer brukervennlig og oversiktlig. Dessuten så kan jeg velge temaer og stilsett utfra hva som passer meg selv. Det er ikke et tema som er låst. Bloggen min kan se ut som jeg selv vil.

Men som en konsekvens av dette så kommer det å være litt uorden her til tider. Alle innlegg som jeg har skrevet på den andre bloggen skal flyttes over hit. Dette kommer å kreve en del jobb. Og jeg har ikke funnet ut av noen enkel løsning å gjøre det på siden den andre plattformen ikke tillater plugins. Det blir til å gjøre det på den tungvinte måten og kopiere et og et innlegg. Hvis jeg ikke får satt riktig dato på hver enkelt post så kommer det brått å se ut som at jeg har skrevet masse noen dager 😉

I tillegg til dette så kommer bloggen til å få seg en oppgradering. Jeg venter på å få laget et helt nytt design til bloggen 🙂 Et ryddig og oversiktlig design. Jeg gleder meg til å se resultatet!

Håper dere står ut med dette og følger meg videre 😉

Klem Marlene ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg