Hvor blir tiden av?!

I skrivende stund så er klokken 18:27. For akkurat fire måneder siden så lå jeg på fødeavdelingen med pressrier. Det var ikke noen behagelig opplevelse, det var mer smertsomt enn hva det går an å forestille seg. Men etterpå var det helt klart verdt det. I skrivende stund så var det 10 minutter igjen til det hele skulle være over og jeg skulle få holde barnet mitt for første gang. Kl 18:47 så kom han nemlig til verden, min lille Mathias Leander. Verdens nydeligste lille gutt ♥

 

 

Nå er den lille gutten min allerede fire måneder gammel. Tiden har gått så altfor fort. Jeg skjønner ikke helt hvor det har blitt av de siste fire månedene. Jeg synes at han vokser og utvikles for hver dag som går. Det er jo også tilfelle. Men jeg vil at babytiden skal være så mye lenger! Mathias er verdens herligste lille gutt og jeg elsker han over alt. Jeg er blitt så ufattelig glad han og jeg er så stolt over å få være hans mamma ♥

 

Klem Marlene ♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg