PTmamma

Jeg skrev et lite kort innlegg igår om at jeg nå tenker å bytte domene eller plattform. Jeg bytter til wordpress.com og har der opprettet et eget domene. Dere kan komme dere direkte til den nye bloggen gjennom å klikke HER. Det hadde hvert veldig koselig hvis dere hadde hatt lyst å følge meg videre på den nye bloggen. Innholdet vil ikke bli forandret på, jeg kommer fortsatt til å skrive om trening og kosthold, graviditeten og om det å være blivende mamma. 

Jeg håper å få se dere på den nye siden min 🙂 Takk for tiden her og takk for alle hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger.

Hvis noen av dere vil lese innlegget fra min babyshower så klikk HER

 

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Marlene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg