Bytte av domene og Babyshower

Hei dere! Igår så lå hele blogg.no nede hele dagen og derfor fikk dere ikke noe oppdateringer igår. Idag har det gått i et kan man si så jeg har ikke rukket å skrive noe før først nå.

Jeg skal fortelle dere hvorfor 🙂 Mine nydelige venninner hadde ordnet med overraskelse babyshower til meg da jeg var klar på jobb. Ble skikkelig tatt på sengen! Dette kan dere lese mer om på ptmamma.com om ikke så altfor lenge. Jeg bytter nemlig domene til wordpress istedenfor blogg.no. Jeg håper at dere ønsker å følge meg videre <3 

Siden jeg har min giveaway igang her på bloggen så kommer jeg selvfølgelig til å presentere vinneren også her neste uke.

 

Klem Marlene ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg