Fruktig frokost

 

Etter å ha spist en “fruktig frokost” så er det på tide å ta tak i dagen og alt som skal gjøres før jeg skal på jobb. Med mange planer på agendaen så er det viktig å få i seg en ordentlig frokost. Da får man opp energien og holder blodsukkeret i sjakk frem til neste måltid. Jeg ser på frokost som det viktigste måltidet i løpet av dagen og jeg virkelig elsker frokost. Frokost er favorittmaten min 😉 Idag ble det Biola blåbær med fersk frukt, nøtter, frø og korn. Nå er energien på topp og jeg skal straks ta med Eroc ut på en langtur.

 

 

Spiser du frokost? Hvis ikke, hvorfor? Hva liker du best? Har du noen frokostfavoritter?

 

Ha en fantastisk dag!

Klem Marlene ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg