Stå på litt til

Endelig hjemme etter en lang arbeidsdag. Eller egentlig ikke så mye lenger enn hva en arbeidsdag pleier å være for folk flest, men lenger enn en vanlig mandag for meg. Jeg pleier vanligvis å jobbe 6 timer mandag ettermiddag men idag hadde jeg booket inn 2 PT kunder før jobb og da ble dagen brått 8 timer. Det merker jeg godt på kroppen nå. Jeg er skikkelig sliten i korsryggen etter å ha stått opp i hele dag og det var skikkelig deilig å få sette seg ned nå. 

 

 

Men akkurat nå så prøver jeg å jobbe så mye jeg kan. Ene og alene av den grunn at jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å stå på. Skal jeg få bra nok grunnlag for foreldrepengene mine så må jeg ha mest mulig i lønn nå den siste tiden for å veie opp for at jeg ikke har tjent fullt så mye de siste månedene. Det er et puslespill å få ting til å gå ihop til tider. Så det er bare å stå på.

Etter å ha tatt en prat med NAV idag så er jeg blitt litt klokere hva det gjelder foreldrepenger og hva som utgjør den største forskjellen mellom 80% og 100%. Jeg vil helst av alt ha 59 uker med 80% og ikke 49 uker med 100% men det kommer ikke til å bli helt enkelt. Derfor er jeg glad at jeg orker å stå på å jobbe så mye som jeg gjør. Jeg vet at det gjør forskjell akkurat nå. Jeg føler at de 10 ukene har mye og si, og jeg synes det er altfor tidlig å gi ifra seg barnet sitt tidligere enn det. Hadde det hvert mulig så hadde jeg nok velet gå hjemme enda lenger.

 

 

Nå skal jeg hvile litt før sengen roper på meg. Imorgen er en ny dag og den dagen starter tidlig. 

 

Ha en fin kveld ♥

Klem Marlene ♥

 

#trening #kosthold #gravid #Familie #dream #kjærlighet #lovelife #personligtrener  #PT

 

4 kommentarer

Siste innlegg