Mandags smoothie

 

Mandag morgen og jeg har nettopp levert guttungen på skolen. Da var det på tide å få i seg litt frokost før dagen starter på ordentlig. Jeg begynner ikke på jobb før kl 13 men jeg har allikevel en del som må bli gjort før den tid. Jeg hadde veldig lyst på smoothie til frokost men hadde ikke helt oversikten over hva vi hadde hjemme. Så det fikk bli en “man tar hva man har” smoothie kan man si 😉 Men den ble god, veldig god faktisk. Og nå er jeg klar for å ta tak i dagens alle gjøremål!

 

 

Dette trenger du:

♦ 1 stk banan 

♦ 1 eple 

♦ 100 gram mango

♦ 100 gram frosne jordbær 

♦ 2 dl mager kesam naturell

 

Putt all frukt og bær i mikser. Siden jordbærene er frosne så tar det litt lenger tid enn ellers før alt er blandet. Tilsett kesam og miks litt til så at alt blander seg godt og så at det ikke er noen hele biter igjen. 

 

 

Server sammen med for eksempel havregryn, linfrø, solsikkefrø og valnøtter for å øke næringsinnholdet og du får en god start på dagen.

 

 

Ha en fantastisk mandag! Og husk at det er en ny uke, nye dag og nye muligheter ♥

 

Klem Marlene ♥

 

#trening #kosthold #gravid #mamma #healthylifestyle #lovelife #PT #personligtrener #familie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg