En liten oppmuntring <3

Formen idag er ikke noe særlig bedre enn igår. Men jeg orker rett og slett ikke ligge i sengen hele dagen uten har ihvertfall hvert oppe og spist litt og tatt en dusj. Men det er omtrent alt. Siden hodet fortsatt gjør så vondt at jeg kaster opp hvis jeg anstrenger meg litt så er jeg ikke i form til å være på jobb. Lite hyggeligg for medlemmene når jeg ikke orker å levere, ikke orker å være sosial og blid og må løpe på do i tid og utid for å kaste opp. Jeg håper formen er bedre til imorgen for dette er ikke noe koselig. Men dette er noe jeg er vant med, hodepinen kommer og går, men nå er det en stund siden den var så her ille. Så skal straks prøve å sove litt igjen.

Men nok om det. Linda, venninnen og PT-kunden min, stakk innom på vei til trening for hun syntes jeg trengte en liten oppmuntring. Og for en oppmuntring! Ble kjempeglad! Hun hadde strikket til meg og babyen igjen. Denne gang et helt fantastisk flott vognteppe <3 Det er helt nydelig, med fine farger og mønster. Dessuten hadde hun kjøpt en liten pose “medisin” da hun vet jeg er sta og ikke tar noen smertestillende nå som jeg har en liten i magen. Vet ikke helt om den hjelper på hodepinen men det er tanken som teller, og det setter jeg veldig pris på.

 

 

Masse takk enda en gnag! Dette gjorde helt klart en trist dag veldig mye lysere <3

 

Marlene ♥

 

#gravid #kjærlighet #trening #Personlig trener #PT #familie #vennskap # familie #lovelife

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg