Migrene

Jeg beklager, men dessverre må innlegget Mini Band Workout la seg vente på. Jeg sov veldig dårlig natten til idag grunnet vond rygg og nakke. Disse plagene forplantet seg til å bli en dundrende hodepine. Var i dårlig form alerede da jeg stod opp og måtte senere dra hjem tidlig fra jobb da hodepinen ble så ille at jeg kastet opp flere ganger. Fikk kansellert dagens PT timer og andre arbeidsoppgaver. Så fort jeg kom hjem i halv et tiden, så gikk jeg rett i seng og der ligger jeg fortsatt. Skal prøve å få i meg noe mat straks. Tørr ikke ta noen smertestillende grunnet den lille i magen. Vanlige smertestillende hjelper uansett ikke, og som regel så gjør ikke de starkere medisinene jeg har fått skrevet ut av legen det heller. Håper formen blir noe bedre utover kvelden eller ihvertfall frem til imorgen.

 

Klem Marlene♥

 

#trening #kosthold #gravid #Familie #helse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg