Jeg trenger deres hjelp

Hei kjære lesere!

Idag trenger jeg deres hjelp. Jeg sitter nemelig i tenkeboksen. Bakgrunnen til dette er at jeg har tenkt litt på utformingen av bloggen min og hva jeg skriver om i mine innlegg. De fleste innlegg omhandler trening og/eller kosthold. Og akkurat nå graviditeten min. Men er navnet på bloggen representativt for hva jeg skriver om? Burde jeg ha et navn som klart og tydelig forteller leseren hva for type blogg dette er og hva de kan forvente av inhold? Burde bloggen ha et navn som er mer relatert til trening og kosthold? Jeg kommer jo fortsatt å skrive også om graviditeten og livet som blivende mamma og etter fødselen og livet som mamma. Hva tenker dere?

 

 

Kom gjerne med innspill og kommentarer! 🙂 Her trenger jeg deres hjelp!

 

Klem Marlene ♥

 

#trening #gravid #lovelife #familie #PT #kosthold

 

6 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Takk 🙂 Ja det gjør jo egentlig det, det gir rom for litt av hvert. Men er mest redd for at det ikke kommer frem at det er mye fokus på trening og kost. men samtidig så ser man jo fort det hvis man tar seg tid å lese litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg