Liten søndagstur

På formiddagen idag så kjørte jeg til Tøcksfors for å møte mamma og tante. De skulle shoppe litt og deretter hilse på kona til morfar. Morfar lever ikke lenger men de holder fortsatt kontakten. Det var lenge siden jeg traff henne så jeg lurte litt på å bli med. Men etter en lang jobbuke så har var det nok å gjøre her hjemme og jeg trengte å slappe litt av også når dagen idag var den eneste fridagen min. Så når de kjørte dit så snudde jeg nesa hjemmover igjen.

 

Jeg hadde ingen planer om å shoppe noe som helst idag uten kjørte dit mest for å treffe mamma en stund og for å komme meg ut litt. Fikk noen kroner av mamma til å kjøpe meg en ny cardigan. Og så kjøpte jeg en bodyscrub og en liten reise sprayflaske, en sånn som er tom. Da jeg traff venninnen min i Strømstad om fredagen så tipset hun meg nemlig om en olje mot strekkmerker som hun syntes var veldig bra. Denne oljen fant jeg på helsekostbutikken i Strømstad igår. Venninnen min sa også at hun helt over oljen på en sprayflaske for at det skulle være lettere å ikke bruke for mye av den. Dette syns jeg hørtes så lurt ut så det måtte jeg også gjøre, derav kjøpet av den tomme reisesprayflasken idag 🙂

 

 

Jeg har, så langt jeg kan se, ikke fått noen strekkmerker enda. Jeg vil jo helst slippe å få fler enn nødvendig så hvis det skulle hjelpe å være nøye med å smøre inn mage, bryster, rumpe og lår så er det jo lurt å gjøre det. Hvis det ikke hjelper så holder seg huden ihvertfall myk og mere elastisk og det kan jo neppe være noen nakkdel. Har brukt oljen igår kveld og idag og syns den er veldig god og behagelig å ha på. Den lukter godt og gjør huden myk. Sen gjenstår det å se om den hjelper noe mot strekkmerker 🙂

 

Når jeg skulle kjøre hjem fra Tøcksfors så måtte jeg bli med mamma til bilen først. Da mamma og pappa besøkte oss forrige søndag og jeg bakte eplepai så kom de å tenke på at de jo hadde masse epler på trærne hjemme som de ikke klarer å bruke opp selv. Så idag hadde mamma tatt med en halv bærepose full av epler til meg. Verdens beste epler dessuten! Så nå kan jeg bake mye eplepai og annet godt med friske epler 🙂

 

 

Da jeg kom hjem så tok jeg og Eroc en lang tur i regnet. Herlig med frisk luft! 

 

Nå er det kvelden for imorgen er det en ny dag og en ny uke med nye utfordringer og nye muligheter. Ha en fortsatt fin kveld!

 

Klem Marlene♥

 

#trening #kosthold #gravid #Familie #kjærlighet #helg #lovelife #healtylifestyle 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg