Ikke planlagt legebesøk

Nå sitter jeg i venterommet hos fastlegen min. Jeg har ikke noen planlagt kontroll idag. Jeg har spurt om å få komme inn i løpet av dagen. Hele morgenen og større delen av formiddagen har jeg hatt skikkelig vondt i magen. Og så mye sure oppstøt at jeg har kastet opp.

 

 

Som vanlig på fredag morgen så instruerte jeg morgenspinn, men jeg fikk ikke tatt i noe som helst selv for jeg hadde fullt opp med å holde fokus. Justerte høyde på styre å sete for å sitte mer behagelig men ingenting hjalp. Det gjorde heller ingen forskjell om jeg satt ned eller stod opp. Så jeg trokket uten motstand og bare lotset deltakerne gjennom timen. Smertene i magen kom som i bølger og innimellom måtte jeg fokusere bare på å puste for ikke å kaste opp. Jeg føler meg ikke syk eller slæk så det er ikke det som er feilen.

 

Det sluttet ikke heller etter at jeg tatt en varm dusj og prøvd å ro ned. Når klokken var 08:30 spurte jeg legen om det var mulig å få komme dit i løpet av dagen. Jeg har ikke lyst å gå slik hele helgen og bekymre meg for hva det kan være. Jeg fikk time kl 14:30. Nå har jeg ikke vondt lenger men jeg har fortsatt så mye sure oppstøt at jeg blir helt kvalm til og fra. Sitter og venter på at klokken skal gå så at jeg får komme inn. Jeg vil få sjekket at alt er bra med lille knyte i magen ♥

 

#trening #gravid #lovelife #familie #mamma #kjærlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg