Kjapp benøkt før jobb

Nå er jeg klar på jobb for idag og resten av kvelden skal tilbringes i sofaen sammen med kjæresten min <3

 

 

Som jeg skrev litt tidligere idag så rak jeg en kjapp treningsøkt før jobb. Det ble ikke noen lang økt men jeg fokuserte på bein og rumpe. Overkroppen har jeg planer om å få trent imorgen etter jobb. Siden legen har sagt at jeg skal unngå utfall og øvelser med lignende beinstilling grunnet bekkenplagene, så måtte jeg hoppe over den øvelsen til tross for at bulgarske utfall er en av mine favoritt øvelser. 

 

Dagens økt bestod av:

♦ 15 min rask gange på mølla

♦ Etbeins knebøy på benk 3×12

♦ Markløft 3×10

♦ Booty Builder ( hip thrust i maskin) 3×15

 

Her får dere et lite klipp fra hver og en av styrkeøvelsene 🙂

 

 

Gjerne gi meg en tilbakemelding på om du ønsker flere slike klipp på bloggen.

Er det noen spesiell type trening du er interessert av å lese mer om? Hvis DU har noen spørsmål eller funderinger rundt trening så gjerne send meg en melding 🙂

 

Marlene ♥

 

#trening #kosthold #helalthylifestyle #gravid #familie #kjærlighet #lovelife #fitness #mamma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg