Oppfriskende skogstur

 

På formiddagen idag så tok jeg og Eroc en liten tur i skogen. Herlig med litt frisk luft samtidig som man nyter naturen. Det var skikkelig kaldt ute så det var en oppfriskende tur. Det er så mange fine farger sånn her på høsten. Det er stille, fredelig og avslappende å være i skogen. Uansett om man er i skogen for å løpe intervaller eller for å grille pølser med familien så er det helt underbart.

 

 

Eroc virkelig elsker skogsturer. Han er mitt lille “pinnedyr”. Han er helt gal etter pinner og det finnes ikke noe i verden som er morsommere en det å løpe etter pinner som man kaster til han. Men han er ikke like glad i å gi dem ifra seg når han har hentet dem så man må ha en ny pinne i nærheten som man kan drive byttehandel med 😉


 

 

Rakk en kjapp treningsøkt før jobb i tillegg til skogsturen så jeg er fornøyd. Treningsøkten legger jeg ut ikveld etter jobb. Ha en fin ettermiddag! Nå venter en ettermiddag/kveld på jobben. Og siden det er torsdag så må jeg finne på noe “faenskap” til PT gruppa så de får noe å slite med 🙂

 

Marlene ♥

 

#trening #natur #skogen #familie #gravid #kjærlighet #lovelife

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg