Kveldstur med sjarmøren

Det ble ingen egentreningsøkt idag. Har faktisk ikke hatt tid til noe annet en hverdagsmosjon idag, og en liten kveldstur med Eroc. Eller det blir jo feil å si at jeg ikke har hatt tid, jeg sier jo selv at det alltid går å få til ihvertfall en liten økt. Nei, idag har det gått på prioritering. Jeg satte meg ned for første gangen siden jeg kom hjem fra jobb for ganske eksakt 2 minutter siden. Jeg har ikke hvert i ro og slappet av, så jeg har fått godt om hverdagsmosjon. 

Mamma og pappa kommer på besøk imorgen, så jeg har hvert i butikken og kjøpt hjem noe vi kan ha til middag. Som vanlig så glemte jeg jo en del av tingene jeg skulle ha så jeg måtte kjøre dit enda en gang. Har vasket og hengt opp klær, ryddet og plukket vekk ting, vasket veggene i gangen i 2 etasje og laget middag. Vil jo gjerne at det skal se ryddig ut når man får besøk, uansett hvem det er som kommer egentlig, og nå etter at oppussingen ble ferdig så har det hvert ganske rotete helt frem til nå. Det er jo først nå som ting har begynt å falle på plass. Jeg tenker alltid at jeg skal rekke så veldig mye men rekker ofte langt ifra alt jeg har planlagt at jeg skal. Idag var ikke noe unntak så derfor ble det dessverre ikke noen trening. Jeg får se hva jeg rekker imorgen når jeg står opp. Men jeg har ihvertfall fått til en liten tur med denne sjarmøren 🙂 Han elsker å gå tur så det satte han veldig pris på.

 

 

Imorgen tenkte jeg overraske guttene mine med pannekake frokost. Men jeg skal ikke lage vanlige pannekaker uten jeg tenker teste ut en oppskrift på proteinrike pannekaker med banan. De skal være både sunnere og “matigere” en vanlige pannekaker. Håper de blir like gode som det høres ut som. Oppskriften deler jeg selvfølgelig med dere her på bloggen!

Nå skal jeg slappe av litt på sofaen før jeg tar kvelden. Imorgen kommer en ny dag. 

 

Ha en fortsatt fin lørdag kveld.

Klem Marlene ♥

 

#familie #trening #kosthold #gravid #kjærlighet

4 kommentarer
    1. Så fin hund 🙂
      Hørtes ut som du har hatt en slitsom dag 🙂 Med mye på planen, gleder meg til oppskriften 🙂
      Bruker selv å lage proteinpannekaker men begynner å bli en stund siden nå, også finnes det jo så mange forskjellige oppskrifter på de også ^^

    2. Katharina: Litt for mye på planen ibland 😉

      De her er kjempegode! Smaker jo ikke som vanlige pannekaker siden de er lagde på havregryn og er grønne enn vanlige pannekaker. Men super gode 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg