PT time tidlig lørdag morgen

Noen er mer motiverte en andre kan man si. Ikke alle som hadde hadde stått opp tidlig en lørdag for å kjøre til treningssenteret og å ha PT time kl 08:00 på morgenen. Stor applaus for det! Det er en dame med stå på vilje så vi fikk til en knallhard økt, med fokus på å holde pulsen høy gjennom hele timen. Vi startet med intervaller på mølla, noe ho ikke pleier å gjøre, men det gikk veldig bra. Deretter kjørte vi en type sirkeltrening med seks forskjellige stasjoner. Ingen øvelser med tunge vekter, men øvelser med fokus på å holde høyt tempo og mange repetisjoner. Etter å ha gått igjennom sirkelen en gang så la jeg inn to forskjellige pause øvelser med fokus på bevegelighet. På slutten av økten så fikk hun gå løs med boksehanskene til tonene av Endelig Hjemme med Onkel P og De Fjerne Slektingene 😉 Hun var nok så sliten etter denne økten og det gav oss begge en knallstart på dagen. 

 

 

Nå har jeg 5 timer igjen på jobb før det endelig er helg. Denne helgen er etterlengtet! Har fortsatt vondt i korsryggen og er sliten men det er ikke fullt så ille idag som igår. Hjalp sikkert litt at Tommy masserte ryggen min igår kveld og at vi tok kvelden ganske tidlig så at jeg har fått sovet ordentlig.

I ettermiddag/kveld skal jeg få til en økt med egentrening. Lurer på å kanskje jogge en runde med bikkja i tillegg til noen styrkeøvelser jeg kan gjøre hjemme.

 

Skal DU trene idag? Hva skal DU trene? Er du kanskje morgenfugl så at du alt har trent idag?

 

Uansett, ha en fantastisk lørdag!

Klem Marlene ♥

 

#trening #PT #gravid #mamma #kosthold #helg #kjærlighet #helse

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg