La meg tydeliggjøre en ting.

Jeg vil klargjøre en ting. Bare så at ingen missforstår hva som er hensikten med denne bloggen. Tidlig på morgenen idag så publiserte jeg et innlegg der jeg skrev at jeg hadde vondt i korsryggen og at formen ikke var helt bra. Jeg er klar over at plager i bekken og korsrygg er noe mange gravide opplever og at jeg er langt fra alene om dette. Jeg har ikke på noen måter prøvd å få det til å fremstå som at jeg har mer plager enn noen andre. Jeg vet veldig godt at det finnes mange mennesker i verden som har langt verre plager en meg og at mine plager med bekkenet og korsrygg bare er en dråpe i havet i forhold. 

 

Med det sagt så vil jeg klargjøre at dette er min blogg, min personlige blogg der jeg skriver om hva jeg vil og jeg formulerer meg på hvem måte jeg selv helst måtte ønske.  Dette er ikke noen nyhetskanal som formidler nyheter om hva som skjer ute i verden. Jeg kan godt skrive om hva som skjer ute i verden men det er uansett ikke noen objektiv nyhetskanal. Denne bloggen er veldig subjektiv og personlig.

 

I bloggen min kan jeg skrive at jeg har vondt, at jeg har en dårlig dag, at jeg har hatt en fantastisk dag eller hva helst jeg ønsker. Jeg skriver det jeg selv føler for å skrive. Hensikten er ikke å formidle et bilde av et perfekt og fantastisk liv gjennom å kun skrive om mine gode stunder og “gjemme” de mindre gode stundene. Det jeg skriver er ekte og ærlig. Jeg skriver om mitt liv, om graviditeten og mine følelser og opolevelser rundt det. Jeg skriver om trening og kosthold siden dette er et av mine største interessen og også det jeg jobber med. Hvis man ikke liker hva jeg skriver så trenger man hverken lese eller følge bloggen. Det er et valg opp til den enkelte.

 

Jeg setter veldig stor pris på mine lesere og alle de tilbakemeldinger jeg får. Og jeg håper jo at dere som leser bloggen gjør det for at dere liker den. 

 

Det var alt for idag. Jeg har fortsatt vondt i korsryggen og skal straks gå opp og ta et varmt bad. Deretter håper jeg på å få litt massasje av Tommy og en god natts søvn før det er dags for enda en dag på jobb.

 

Natta Klem Marlene ♥

 

2 kommentarer
    1. Skriv det du vil og drit i hva andre sier og synes. Man har faktisk lov til å klage litt på kroppen som gravid altså. Det er kjempe koselig å være gravid , men også en stor påkjenning for kroppen. Hehe. Nattaklem

    2. CecilieK: Ja det er kjempekoselig 🙂 koselig å kjenner bevegelser og å glede seg 🙂 Men klart at kroppen forandres og at det blir en påkjenning. Jeg syns også det er lov å klage litt. Å skal man lissom gi et bilde av det å være gravid så kan man lissom ikke unnlate å vise den siden av det heller. Det er ikke kun en dans på roser 😉 God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg