Tung start på dagen

 

God morgen kjære lesere! Idag var det tungt å stå opp. Ikke bare å stå opp men det var tungt å sette seg i bilen og kjøre på jobb. Hadde vondt i korsryggen da jeg stod opp men var så trøtt så tenkte ikke så mye over det. jeg pakket baggen og la frem treningstøy før jeg gikk til sengs igår kveld for å slippe å bruke tid på det på morgenen idag. Det er tidlig nok som det er å begynne på jobb kl 06, uten at man skal behøve stå opp tidligere for å så fly rundt som en idiot og lete etter skift og toalettsaker som skal pakkes ned for at man skal kunne dusje på jobb. Etter frokost så hadde jeg ikke kun vondt i korsryggen uten fikk vondt i magen og begynte å bli skikkelig uvel. Dette ble bare verre og verre på veien til jobb og når jeg kom frem måtte jeg sette meg ned en stund før jeg fikk gjort noe som helst. Jeg vurderte å si ifra til deltakerne på spinningtimen at de fikk klare seg selve med kun løype og musikk, men syns det er ille det også. Jeg stilte inn sykkelen så at styret ble ekstra høyt for å ikke legge press på magen og belaste ryggen og så kjørte jeg igang timen.  Det føltes noe bedre ut da kroppen begynte å få opp varmen, men fortsatt ikke bra. Nå etter timen og etter å ha tatt en varm dusj så føles det fortsatt ikke noe godt ut, men det er bare håpe at det går over i løpet av dagen.

 

Nå er dagens treningsøkt ihvertfall unnagjort, jeg føler meg mer våken og dagen er godt igang. Skulle egentlig ha fått til en styrketreningsøkt også idag men det får drøye grunnet formen. Kan hende føles det bedre ut senere idag eller imorgen så at jeg kan ta det da. Er ikke ferdig på jobb før kl 14:30 idag. Men ikveld har jeg kvelden fri så da skal jeg se til å få noe tid til å slappe av og ta det med ro. Kanskje ta et varmt bad, og kanskje Tommy er så snill at han masserer korsryggen min litt ♥

Ha en flott fredag!

 

Marlene ♥

 

#trening #kjærlighet #gravid #familie #kosthold #mamma

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg