Byggere Bobb

Igår var det ikke mye tid til overs for å skrive. Når jeg kom hjem fra jobben igår ettermiddag så begynnte jeg å skru sammen garderobeskapene jeg kjøpte på IKEA på søndagen. Kjøpte et til meg og Tommy som vi skal ha på gangen oppe og et til Tobias sitt rom. Begge skapene er med skyvedører for å spare mest mulig plass. 

 

 

Jeg syns det er moro å skru. Så lenge jeg har noe som forteller meg åssen jeg skal gjøre så at det blir riktig. Så igår skrudde jeg sammen skapene helt alene. Nesten. Jeg måtte ha litt hjelp av Tommy for å få på plass baksiden på det ene skapet. Det er ikke bare bare å få en brettet plate på 190 cm til å sitte ordentlig i sporet sitt hele veien. Jeg prøvde i godt over 30 minutter før jeg spurte om hjelp. Og sen prøvde jeg litt til før han kom og hjalp meg. Men vi fikk det til etterhvert og jeg kunde fortsette og skru sammen resten 🙂

 

 

Så fort det ene skapet var skrudd sammen så fylte jeg det opp med klær. Var så deilig å få vekk en god del klær fra gangen i første etasje og fra gulvet på soverommet! Så fort det skapet var fylt opp skrudde jeg sammen det neste og fylte opp det. Så hele ettermiddagen og kvelden gikk med til dette igår. Tok kun pause for å spise litt og lufte bikkja. Så fort jeg var klar, sånn i 23 tiden så var det rett i seng! 

Idag etter at jeg hvert på kontroll, og før jeg kjørte på jobb så har vi prøvd å rydde litt. Det tar form sakte men sikkert. Får bli en ny runde imorgen etter jobb. Skal bli så deilig når absolutt alt er på plass. 

 

Og nå har vi endelig både lys og varme i hele 2 etasje! I begynnelsen av uka så fikk vi nemelig hjelp til å legge opp til nye stikk kontakter og tak belysning på alle rom. Så ting begynner definitivt å komme på plass 🙂 

 

Ha en fortsatt fin kveld! Her er det snart nattan.

 

Klem Marlene♥

 

#trening #gravid #lovelife #familie #kjærlighet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg