Barnerommet tar sakte men sikkert form

Barnerommet har fra at det ble ferdigstilt og helt frem til nå hvert stapp fullt av ting og tang vi har hvert nødt til å flytte rundt for å kunne bli ferdige med oppussingen av de andre soverommene. Men nå er det endelig tomt! Eller nesten, det står igjen en kommode som jeg har tenkt skal få stå kvar der inne. Siden rommet ikke er så veldig stort og det dessuten er skråtak i større delen av rommet så gjør det seg ikke med noe garderobeskap der inne. Og da kan vi like så godt beholde den gamle kommoden våres inntil videre.

 

Jeg har fortsatt ikke hatt mulighet til å vaske ned dette rommet ordentlig siden det har hvert fullt av ting helt frem til idag omtrent. Men idag har vi fått tømt kommoden og etter å ha vasket den ordentlig både innvendig og utvendig så har jeg fylt den med hva vi har av babytøy så langt ♥


 

Det er ikke så veldig mye så langt men det vil bli mer etterhvert. Alt dette er ting vi har fått av venner og bekjente! Så langt har vi ikke kjøpt noen klær selv. Men det skal jeg begynne å gjøre nå som oppussingen endelig er ferdig. Bare jeg får vasket ned rommet så skal jeg bære opp vippestolen og barnevognen etc så at vi har alt samlet på en plass frem til den lille gutten våres melder sin ankomst. Etter jobb idag skal jeg dessuten hente et stellebord, så nå begynner det sakte men sikkert å hjelpe ♥

 

#gravid #kjærlighet #familie #mamma #mammablogg #trening

6 kommentarer
    1. Å så bra dere begynner å få ting på plass 🙂
      Gleder meg til å se det ferdige resultatet 🙂
      Her var jeg blitt ferdig med alle forberedelsene til lille kommer, men nå må jeg pakke å skru ned alt igjen, da vi har fått ny leilighet å skal flytte neste uke 😛

    2. Katharina: er det ikke typisk! Når alt er ferdig så kommer det et eller annet 😉 Men deilig med ny leilighet regner jeg med 🙂 Får det straks på plass igjen 😉 🙂

    3. Ja, skal bli utrulig deilig å komme seg ut av denne leiligheten før hun melder sin ankomst, da det er vannlekkasje her siden vi flyttet inn for snart to år siden, å blitt mugg på soverommet, husverten blir ikke å fikse noe før vi har flyttet herfra, han skulle fikse det i sommer men sa han hadde glemt det av :/

    4. Katharina: Uff :/ Ja da skjønner jeg virkelig at det skal bli deilig men noe annet! Skulle ikke hvert lov å holde på slik som huseier. Skulle ha hvert et must å ta tak i slike ting så fort de oppstår. Er jo ikke sunt for noen å bo. Håpe det blir bedre nå da 🙂

    5. Nei, tror egentlig ikke det er lov å holde på slik, men vi kan jo ikke annet enn å gi beskjed om ting!
      Den leiligheten vi flytter til nå er helt ny oppusset, vi blir de første som flytter inn der etter de renoverte hele leiligheten, så skal bli godt med noe helt nytt ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg