Jeg er emot tv på soverommet

Det mener jeg virkelig. Jeg vil ikke for alt i verden ha tv på soverommet.

Hvorfor ikke det? Jo jeg vil ha hvertfall et rom i huset som er en type frizone. En nest inntill mediafri zone der man faktisk kan slappe av. Jeg vil kunne sove godt og uforstyrret og bedrive den type aktiviteter par gjerne gjør på soverommet sitt. Jeg vil rett og slett ha et riktig soverom. Jeg vil ha et lunt soverom, uten altfor mye ting. Kanskje noen grønne planter i vindu og et speil eller et bilde over kommoden. Kanskje noen få fotografier. Noen pledd og puter som pynt på sengen. Thats it.

 Jeg vil ikke ha et soverom/tvstue. Hvis jeg går og legger meg for å sove så vil jeg ikke bli forstyrret av hverken lys eller lyd fra en tv. Hadde jeg hatt lyst til det hadde jeg like så godt kunnet leget på sofaen i tvstua. Legger jeg meg i sengen så vil jeg ikke våkne om nattan av at noen har slått på tv:n. Jeg vil ikke sovne til at tv:n står på på soverommet. Sovner jeg på sofaen forran tv:n føler jeg meg langt fra uthvilt når jeg våkner. Å jeg vil jo føle meg uthvilt når jeg står opp på morgenen. Hvis jeg har sovet i sengen min og ikke føler meg uthvilt da jeg står opp så vil jeg ihvertfall ikke at det skal være grunnet at man har sovnet med tv:n på.

Kanskje er jeg sær, hva vet jeg. Men jeg syns ikke det er så mye begjært å ville slippe å ha tv på soverommet. Eller er det?

 

Marlene ♥

 

#trening #restitusjon #gravid #Familie #tv 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg