Garderobe løsning på gang

Dette blir et uvanlig sent innlegg. Men så har det hvert fullt opp i hele dag så har faktisk ikke rukket å skrive før nå. 

Etter frokost så kjørte jeg inn til byen for å ta en kaffe og skravle litt med en venninne. Vi ses ikke kjempe ofte, da begge to som regel har fullt opp på hver sin kant, men det er like koselig hver gang vi får det til. 

Etter kaffedaten så bestemte jeg meg for å ta turen til IKEA enda en gang. Det er ikke morsomt i det hele tatt å ikke ha noen garderober. Spiller ikke noen rolle hvor mye jeg enn vasker og bretter klær for å holde det rent og ryddig når det ikke finnes noe sted å putte ting. Så nå kjørte jeg dit for å finne en løsning på dette. Siden alle butikker her i Norge er stengt på søndager så gikk turen til Uddevalla. Etter å ha brukt en god del tid på å finne ut av hva jeg skulle ha så skulle jeg da ut på lageret å plukke ut ting. Ikke helt enkelt helt alene fant jeg ut av. Ikke nå som jeg er gravid og ikke skal løfte hva som helst eller belaste kroppen så altfor mye. Fikk det til til slutt men slet som et dyr med å få vognen til å gå rett frem på vei til bilen. Ikke så rart med tanke på at den var lastet med to garderobeskaper og en kommode. Men jeg fikk det til og etter mange om og menn fikk jeg inn alle pakker i bilen også. Skam den som gir seg! Er man sta som et esel så får man til det meste til slutt. Men kan konstatere at den her IKEA turen, den ble en treningsøkt i seg selv!

 

 

Når jeg vel kom hjem og hadde fått inn noen av pakkene i huset (noe som ikke var helt enkelt for de veide en god del) så begynte jeg å skru sammen kommoden. Jeg er akkurat blitt ferdig med den nå. Syns den gjorde seg riktig bra på soverommet våres. Men er jo så masse rot overalt så det er ikke før jeg faktisk får puttet ting oppi den og får opp et eller annet på veggen over den som det kommer til å se ordentlig ut. Men nå holder det for idag. Garderobeskapene ligger fortsatt i bilen og der får de pent ligge frem til imorgen. Nå orker jeg ikke mer idag rett og slett. Men det skal bli deilig å få litt mer orden på ting igjen. 

 

 

Nå skal det slappes litt før det er nattan. Er rimelig sikker på at jeg kommer til å sove som en stein etter den her dagen!

 

Håper dere har hatt en fin dag! God natt og sov godt ♥

 

Marlene ♥

 

#helg #familie #IKEA #kjærlighet #trening #venner #gravid

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg