Smoothie Bowl

Søndag morgen og på tide for frokost! Idag har jeg eksperimentert litt på kjøkkenet for å få til en god smoothie bowl. Etter å ha hatt litt av ditt og litt av datt i mikseren så ble jeg fornøyd. Nå skal jeg dele oppskriften med dere før jeg selv glemmer bort hva jeg har puttet oppi mikseren for denne ble så god at den må gjøres flere ganger. Gjerne test den ut å se hva dere synes 🙂

 

Oppskriften holder til 2 store eller 4 små porsjoner.

Ingredienser:

♥ 1/2 banan

♥ 1/2 eple

♥ 10 st bringebær

♥ 150 gram mango

♥ 1 ss rørte blåbær (fungerer like bra med vanlige blåbær)

♥ 2 dl biola med blåbær smak

 

Putt alle ingredienser oppi mikseren i ca 1 minutt. Voila! Den er klar for å nytes ♥

 

 

Hell den på glass og drikk den eller hell den over i en bolle og tilsett litt frokostblanding og friske bær for å få den litt matigere og gi den litt tyggemotstand. 

 

 

Ha en fantastisk søndag der ute! 

 

Marlene ♥

 

#helg #frokost #kosthold #gravid #trening #kjærlighet #familie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg