Jobbhelg

God morgen kjære lesere!

Lørdag og helg, endelig. Selv så jobber jeg frem til kl 14 idag før det er dags for å nyte av å ha litt fri. Idag startet jeg dagen med enda en grøtfrokost. Litt annen vri da det ikke fantes så mye å velge på hjemme. Blir ganske ofte sånn når vi jobber fulle uke begge to og guttungen er hos mor sin. Det fantes nesten ingen havregryn igjen uten måtte spe ut med rågflinger, men det fungerer fint det også. Heldige meg fikk en ny flaske blåbærsaft av en av jentene som pleier å være med på morgenspinningen igår. En ny flaske saft og en liten boks med rørte blåbær <3 Det er jo så godt! Så idag fikk det bli rørte blåbær, cottagecheese, kiwi og litt nøtter på grøten. Ble nesten i meste laget, så ble stappmett 😉 Men da står jeg meg godt en stund utover dagen.

 

 

I ettermiddag blir det en tur i butikken for å kjøpe inn noe godt jeg kan lage til middag og masse frukt! Imorgen vil jeg ha noe annet enn grøt til frokost 😉 Skal prøve meg på noen nye smoothie oppskrifter i helgen tenkte jeg. Og så skal jeg bake brød og eplepai. Syns det er koselig å holde på litt på kjøkkenet når det er tid til det. Alle oppskrifter deler jeg selvfølgelig med dere her på bloggen etterhvert.

 

Husk å melde dere på til giveaway konkurransen min der du kan vinne produkter fra MAKEUP MEKKA. Det er fortsatt noen dager igjen. Vinneren trekkes på onsdag så siste dag å melde seg på er på tirsdag. For å komme direkte til konkurransen klikk her: KONKURRANSE

 

Ha en fantastisk lørdag!

 

Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg