Fredag igjen!?

God morgen kjære lesere! Ukene går fort nå og atter en gang er det fredag morgen. Startet dagen med morgenspinn i vanlig orden. 9 trøtte fjes møtte opp og var klare for å få pedalene til å gå rundt i 45 min. Etter timen var det, ikke trøtte, men slitne fjes som forlatte spinningsalen for å antingen tusle på jobb eller for å ta tidlig helg. Uansett så fikk vi gitt dagen og den kommende helgen en god start! 🙂

Jeg er litt spent på hvor lenge jeg klarer å ha denne timen. Prøver jo så lenge det går. De sier at det skal være bra med sykling ved bekken plager. Men må si at det føles ikke helt behagelig å sitte på det sykkelsete når det er akkurat i den regionen det er vondt. Ikke hjelper det heller at det presser på steder som gjør at man føler at man må løpe å tisse nesten så fort man har satt seg ned, uansett om man akkurat hvert på do 😉 

Idag skal jeg få til en styrkeøkt også utover dagen. Er egentlig ferdig på jobb kl 13:30, men skal ha time med en PT kunde kl 15:30 så tenkte passe på å få unnagjort en egentreningsøkt mens jeg venter på den timen. Idag får det bli en miks av litt alt mulig, en helkroppsøkt helt enkelt.

Skal DU trene idag? Hva skal du trene? Gjerne legg igjen en kommentar 🙂

Ha en fantastisk dag!

 

Marlene♥

 

#trening #fitness #gravid #fredag #mammablogg #familie #kosthold

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg