PT-gruppe

Torsdag kveld kl 19:00, da har jeg min faste PT gruppe. Denne gruppa har holdt sammen helt siden nyttår. Eller ikke hele gruppa, men kjernen. Vi har mistet noen og det har tilkommet noen nye underveis. De er blitt en sammensveiset gjeng og de står på og tester alt mulig rart jeg finner på. Å de har gjort store fremskritt. Fra å ha trent veldig lite, om i det hele tatt, til å trene opp til flere ganger i uken er en god prestasjon. De trener alt fra spinning til tung styrke, alt utfra åssen jeg legger opp timene for dem. De klager og de syter under timene men når vi er klare for dagen så er de stor fornøyde med egen innsats.

 

Dette var dagens økt for gruppa:

Sirkeltrening med fokus på styrke og balanse:

 

Det er en gjeng flinke jenter med stå på vilje!

Etter å ha kjørt sirkelen 3 ganger ( 1 min per øvelse de første 2 rundene og 1 1/2 min per øvelse på siste runden) så avsluttet vi med litt tabata på bein og mage. 8 x 20 sekunder med en pause på 10 sekunder mellom hver 20 sekunder. På bein fikk de kjøre dype knebøy annenhver omgang på 20 sekunder, og annenhver omgang halve knebøy i “kjelleren”. På mage fikk de gjøre på samme måte,men her fikk de veksle mellom å kjøre situps og crunches. Det var en god del pusting og stønning på slutten så dette merket de godt. Håper at det skal svi litt i musklene på dem imorgen og på lørdag så at de merker at de lever i helgen og ikke koser seg så altfor mye 😉 Gleder meg allerede til neste uke!

 

Etter enda en hard økt så er smilene på plass igjen og alle er glade og fornøyde 🙂

Ha en fortsatt fin kveld!

 

Marlene ♥

 

#trening #pt #personligtrener #mammablogg #gravid #hverdag #fitness #familie #kjærlighet

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg