Forandring fryder


 

Forandring fryder, er det ikke slik man pleier å si? Dette gjelder nok mye i livet, også trening. Derfor tok jeg med badetøy og håndkle når jeg dro på jobb idag. Jeg er nemelig så heldig at treningssenteret der jeg jobber ligger i samme bygning som badeland. Når jeg var klar på jobb for dagen idag så var det bare å gå ned trappene, skifte og hoppe i bassenget. Svømming er noe jeg vanligvis ikke gjør. Men det er en måte å variere treningen på, og det er en fin treningsform der du holder hele kroppen i bevegelse.

 

Nå er ikke jeg noen dreven svømmer og det går ikke veldig fort. Men jeg får beveget hele kroppen, og det var det som var hensikten. Dessuten så er svømming en skånsom treningsform da den ikke belaster knær og andre ledd. For meg som er gravid så avlaster dessuten vannet så at jeg ikke føler meg så tung i kroppen.

 

Nå, etter å ha svømt 1500 meter så sier jeg meg fornøyd for dagen. Har du trent idag? Eller skal du kanskje senere idag? Hva har du / skal du trene? Gjerne legg igjen en kommenter 🙂

 

#Familie #kjærlighet #trening #gravid #lovelife #mammablogg 

2 kommentarer
    1. Sille: Har tenkt å teste det selv 🙂 Vi har jo vannaerobic hos oss også, men som regel så klaffer det med at jeg er på jobb. men skal få testet det ut 🙂 Er jo kjempefin trening!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg