God morgen!

God morgen kjære lesere! Tirsdag og enda en dag som med fullt opp. Jobb fra 08-15, litt egentrening, den gamle sengen skal bli hentet, snekkeren blir ferdig med oppussingen så jeg kan begynne å vaske gangen, bikkja må få seg en ordentlig tur å så skal det bli tid til å lage noe mat selvfølgelig. Full fart i hele dag men det skal bli en bra dag! Jeg våknet og følte meg ganske så uthvilt før første gangen på lenge. Det må være et godt tegn ikke sant? 🙂

Jeg var til og med så våken og hadde så god tid at jeg gadd og rakk å sminke meg før jobb 😉 

Siden jeg kun fokuserte på å trene bekkenet igår kveld så skal jeg ta en mer ordentlig økt idag, med fokus på ben, rygg og mage. Skal DU trene idag? Hva skal DU trene? Gjerne legg igjen en kommentar 🙂

Husk også at dere er velkomne å hjelpe meg å hjelpe brystkreftforeningen i oktober måned (gjerne allerede nå). Jeg har laget en egen innsamling for å støtte dem i kampen om å finne et botemiddel. Innsamlingen går direkte til brystkreftforeningen og det er ingen mellomledd uten alle penger går direkte dit de skal. Hvis du vil bidra klikk HER.

 

Ha en fin dag der ute!

 

#trening #kjærlighet #familie #gravid #fitness #lovelife

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg