Bitte liten kveldsøkt

Mandag kveld og endelig klar for dagen. Startet dagen på jobb med å ha time med en PT kunde. Alltid like gøy å se dem gjøre fremskritt og tørre å utfordre seg selv på nye måter.

Denne uke har jeg satt meg som mål å få trent ihvertfall 3 økter utenom spinning timen på fredag morgen. Mye for å komme tilbake til mine vanlige rutiner. Men også grunnet plagene med vondt i bekkenet og nedre delen av korsryggen. I starten av svangerskapet så var jeg redd for å gjøre for mye å nå har vi hatt så fullt opp hjemme med oppussing og annet styr så tiden har rett og slett ikke rekkt til. Men nå som jeg ikke har så mange timer å instruere lenger så skal jeg fokusere på meg selv og min egen trening. Derfor fikk det bli en liten kveldsøkt før jeg kjørte hjem fra jobb idag. Det ble ikke noen hard trening men fokuserte på noen øvelser for bekkenet. 

 

♦ Bekkenhev på stor ball og lårcurl med stor ball.

 

♦ Sidveis bekknhev/sideplanke

 

♦Øvelse der du trekker bekkenet frem og opp samtidig som du krummer ryggen

Ikke noen veldig hard økt, Men alt er bedre enn ikke noe 🙂 Og hvis det hjelper på plagene i bekkenet så er det absolutt verdt det uansett om motivasjonen ikke er helt på topp etter å ha hvert på jobb fra 14:30 til 21:00. Imorgen får det bli en hardere og mer effektiv økt. Men nå er jeg hjemme, har fått spist litt mat og skal slappe av litt på sofaen før det er på tide å krype ned under dyna. Imorgen er det en ny dag igjen.

Natti natt ♥

 

#kjærlighet #gravid #trening #jobb #hverdag #familie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg