Imorgen kommer en ny dag

Imorgen kommer en ny dag. En ny dag og en ny uke. Jeg vil at det skal bli en bra uke. Jeg håper at det skal bli en bra uke. Og den har potensiale til å bli det.

 

♥ Oppussingen i 2 etasje blir ferdig og vi kan få litt mer orden på ting og tang. Det elektriske skal også på plass så at vi slipper å bruke forlengingsledninger for å få lys på alle rom.

♥ Jeg skal ta meg tid til å trene flere dager denne uken. Det må jeg for nå begynner jeg å bli plaget av vondt i bekkenet og det vil jeg få gjort noe med hvis det er mulig. Vil ikke ha mer plager enn nødvendig hverken under svangerskapet eller etter fødselen.

♥ En av dagene denne uken kommer jeg til å lage en giveaway. Jeg må bare vente noen dager til før jeg legger den ut for jeg venter fortsatt på premien 😉

♥ Jeg har bestemt meg for å bake eplekake denne uken. Oppskriften kommer jeg til å dele med dere 🙂

 

Tror uken som begynner imorgen vil bli en bra uke med mange lyspunkter. Men nå er jeg sliten og det er dags å ta kvelden og si hade til uken som har hvert. Ha en fortsatt fin kveld ♥

 

#trening #familie #gravid #kjærlighet #helg 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg