Utebliven oppdatering

Tenkte at jeg skulle ha postet en oppdatering ang soverommet igår siden det ble ferdigstilt imens jeg var på jobb. Men to den strakk ikke helt til igår. Planen var at jeg skulle få vasket ned rommet og at vi skulle få skrudd sammen den nye sengen. Det gikk ikke helt etter planen.

Jeg kom hjem fra jobb og begynte å vaske ned rommet. Tobias skulle være med sin mamma i bryllup og bli hjemme hos dem over natten. Derfor skulle vi ha god tid på å bli ferdige med alt. Jeg begynte å vaske og så at det malingen trengte å utbedres på noen av de gamle listene ved siden av den delen av skråtaket som jeg hadde malt fra før av. Jeg malte disse og fortsatte å vaske. Når jeg hadde fått vasket vegger, tak, vindu og gulv og var fornøyd så begynte vi med sengen. Da var klokken allerede blitt en del.

Vi skrudde ihop hele ramma på sengen og kom så langt at vi skulle skru fast metallstengene som skal være i bunnen for å stabilisere sengeramma. Da begynte jeg å se etter bunnen til sengen. Den ribbebunnen som madrassen skal hvile på. Den fantes ikke noe sted. Jeg sjekket kvitteringen. Stod ikke noe om den der heller. Når vi kjøpte sengen fikk vi beskjed om at alt var i orden og det eneste vi trengte å hente ut i tillegg til selve sengen var madrassen og hovedgavlen. Men ribbebunnen var altså ikke med. Vi ville gjerne bli ferdige med sengen igår og siden vi ikke har tid til å kjøre til IKEA idag så kjørte vi innover mot Oslo og IKEA Furuset sent igår kveld. De stengte ikke før kl 23 så det rakk vi. 

 

Kl 24 stod vi her hjemme igjen og skrudde sammen det siste for å kunne få madrassen på plass. Skuffene og gavlen får jeg ta utover dagen idag. Når vi fått madrassene på plass var vi rimelig trette og utslitt begge to så det var bare å krype under dyna om håpe på en god natt søvn.

Jeg kommer til å poste flere bilder utover dagen da ting kommer litt mer på plass og når tiden strekker til. Tobias har fotball turnering i ettermiddag så det blir en tur til fotballbanen også idag.

Ha en riktig fin lørdag formiddag der ute kjære lesere. Nå skal jeg dra på meg noen filler og gå en tur med Eroc før jeg skal begynne å skru få gavlen og skuffene 😉 Går også med planer om å ha en ny konkurranse eller giveaway om ikke altfor lenge. Følg med for ikke å gå glipp av den!

 

#helg #gravid #kjærlighet #oppussing #familie #soverom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg