Fredag og siste innspurt for helg

Tidlig oppe idag. Klokka ringte 05:00. Jeg var på plass og åpnet senteret kl 06:00 og kikket igang dagen med morgenspinn kl 06:30. Nå er dagen i full gang, før den i det hele tatt har begynt for mange. Det er tungt å stå opp og begynne å trene så tidlig om morgenen, men tenk så deilig det er når man er ferdig! Da har man hele dagen foran seg til å gjøre andre ting. Noe jeg virkelig trenger iblant. Jeg hadde gjerne fått trent litt styrke også idag men det får jeg ta i løpet av helgen istedenfor. Idag har jeg annet på tapeten etter jobb. Merker godt på kroppen at jeg blir både sliten og andpusten mye raskere nå som jeg har lille knyte i magen <3 Men vi har bare godt av at jeg holder meg i bevegelse begge to. 

Skal du trene idag? Hva skal du trene?

 

NB! Husk at du kan støtte Rosa Sløyfe-auksjonen gjennom å hjelpe meg med innsamlingen min. Innsamlingen er registrert hos brystkreftforeningen og alle penger går direkte til dem. Du velger selv hvor mye du vil bidra med. 

Du kommer direkte til innsamlingen gjennom å klikke HER

På forhånd takk!

Ha en fantastisk flott dag kjære lesere <3

 

#kjærlighet #gravid #familie #fredag #rosasløyfen #trening #fitness

2 kommentarer
    1. Huff, det hørtes grusomt tidlig ut 🙁 Her ligger jeg i sengen enda, har lyst å stå opp men kroppen er så slapp at det ikke var så enkelt 🙂
      Håpe du får en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg