For en dag…

 

For en dag… Var trøtt og sliten da jeg stod opp idag. Tankene surret i hode helt til jeg sovnet ihopkrupen i sofaen med hode på Tommy sin ene skulder igår kveld. Bråvåknet 01:30 og rullet ut av sofaen med skikkelig vondt i bekkenet. Sov urolig resten av natten så var fortsatt sliten når jeg stod opp. Rakk en sjapp tur med Eroc før jeg måtte kjøre på jobb. 

Jobbet i resepsjon fra 08-14, deretter hadde jeg PT time med en av mine trofaste kunder. Hun fikk slite hardt idag. Hun er flink som står på og ikke gir opp. Etter jobb kjørte jeg og bytte bil med kjæresten min som var på møte på jobben sin. Jeg måtte ha kassebilen siden jeg fått beskjed av snekkeren at vi trengte kjøpe mere veggpanel før imorgen. Jeg kjørte å kjøpte panel og deretter direkte til skolen til Tobias for å hente han på SFO. Da var klokken alt rekkt å bli 16:10. Vi kjørte direkte derifra og hjem til hans mamma for å hente fotballsko og svømmebriller. Fortet oss hjem så Tobias fikk skiftet til treningstøy og fikk spist to brødskiver. Kl 17:00 var vi på plass på fotballbanen.

Tommy møtte meg på fotballbanen så jeg kunde kjøre hjem og gå tur med Eroc som hvert alene hjemme nesten hele dagen. Snekkeren liker ikke store hunder så Eroc må lokkes inn. Og dessuten så hadde han nok hvert veldig mye i veien når snekkeren er hjemme og flyr opp og ned og inn og ut av huset. Rakk å spise litt yoghurt før jag satte meg i bilen å kjørte tilbake på jobb. Nå for å ha informasjonsmøte ang Minus+ kurset våres. Kom hjem først kl 20:30. Da var det på tide å få guttungen i badet og deretter få i han noe mat igjen.

Nå holder Tommy på og legger Tobias og jeg koker meg nudler. Nå er det kvelden. Nå er jeg sliten. Nå er jeg helt ferdig og klar for å ta en dusj og krype ned under dyna. Men jeg vet at det ikke blir sånn. Jeg tenker for mye og enda en kveld kommer tankene og bekymringene til å løpe amok oppe i hode helt frem til jeg sovner. Jeg kommer til å være sliten når jeg står opp igjen. Men jeg kommer likevel til å stå opp og ta dagen som den kommer.

 

#kjærlighet #lovelife #gravid #Familie #dream #hverdag #tanker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg