Viktig møte

Startet dagen idag med å kjøre til Fredrikstad for et viktig møte. Jeg kan ikke fortelle hva møtet dreide seg om mer enn at det var viktig for meg. Det kanskje ikke er viktig for noen andre men for meg var det det. Fikk litt mer klarhet i ting og tang og har litt mer kunskap om det jeg lurte på nå enn tidligere. Nå gjenstår bare å se hva jeg evt får gjort videre. Livet er ikke alltid lett og den som sier livet er en dans på roser den lyver.

 

#kjærlighet #lovelife #gravid #Familie #hverdag #virkeligheten

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg