Keep on dreaming

Alle har vi vel drømmer, ikke sant? Jeg tenker ikke på drømmene vi drømmer om nattan da vi sover. Nei jeg tenker på drømmene vi har i livet. Hva vi drømmer om og ønsker å få ut av livet, hva vi ønsker å gjøre å oppleve i livet. Jeg er overbevist om at alle har drømmer. Noen større og med ambisiøse enn andre. Noen får forverkliget sine drømmer og for andre så forblir drømmene just det, drømmer.

Jeg har drømmer, akkurat som deg. Jeg har mange av dem. Flesteparten av dem kommer nok til å være kun drømmer til den dagen jeg dør. Men kan hende at noen av dem blir forverkliget under levetiden min. 

 

♣ Jeg drømmer om å kunne gi barnet mitt en lys fremtid ♥

♣ Jeg drømmer at jeg hadde kunnet gi dem jeg elsker hva som helst i hele verden ♥

♣Jeg drømmer om å ha en egen hest, det har jeg gjort siden jeg var liten. Det syns jeg fortsatt hadde hvert veldig koselig. Men jeg har hverken penger eller tid til det.

♣ Jeg drømmer at jeg hade hatt penger til å kjøpe tilbake motorsykkelen jeg solgte ifjor. Eneste grunn til at jeg solgte den var akkurat det at pengene ikke strekker til.

♣ Jeg drømmer om et bryllup med en vakker kjole der jeg for en gangs skyld skulle ha følt meg som en prinsesse. 

♣ Jeg drømmer om å gå langs stranden i solnedgangen og føle vannet skyle over føttene mine i et varmere land.

♣ Jeg drømmer om å bo på en liten gård på landet.

♣ Jeg drømmer om å reise. Reise til Australia, Nya Zealand, Island…

♣ Jeg drømmer at jeg hadde kapasitet til å forvirkelige drømmene mine.

 

Drømmene er mange og det er langt fra alt vi drømmer som går i oppfyllelse. Men uansett så er det fint å ha noe å drømme om. Drømmene er min egen lille fantasiverden.

 

#kjærlighet #lovelife #gravid #Familie #dreams #helg #fantasi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg