Jeg må passe barna mine!?

Leste et innlegg et eller annet sted tidligere idag. Husker ikke helt hvor.. Men uansett, det dreide seg om en familie der moren skulle et eller annet å faren brått måtte være barnevakt til barna sine. Finnes det i det hele tatt noe som heter sånn?? Men er vel ikke barnevakt til sine egne barn. Det å se etter og oppdra sine egne barn det er IKKE å være barnevakt!

Det kreves en man og en dame for å sette et barn til verden og da er det vel ikke bare dama sitt ansvar å se etter barnet etter at det er blitt født. Det er like mye begge sitt ansvar. Åssen kommer det seg da at noen har mage å si at de skal passe eller være barnevakt til barna sine? Jeg klarer ikke å begripe det. Ikke heller at kameratene til noen kan si “han kan ikke være med for han må passe barna”. De her personene har etter min mening missforstått det hele ordentlig og har helt feil innstilling til hva det er å være foreldre. Du passer ikke dine egne barn. Det å se etter egne barn det er det FORELDER gjør. 

 

Jeg er evig takknemlig for at jeg har en kjæreste og samboer som forguder sønn sin og setter pris på tiden de har sammen. Jeg vet at han kommer til å finnes der for barnet våres fra første stund. Jeg slipper å bekymre meg for at pappaen til barnet mitt skal være barnevakt til sitt eget barn.

 

#kjærlighet #lovelife #gravid #Familie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg